Aplikaci si snadno stáhnete z Google Play nebo App Store. Je navržena tak, aby byla intuitivní a snadno použitelná. Bezplatná verze umožňuje správu až 7 položek. Pokud potřebujete více položek, je nutné upgradovat na placenou verzi.
Instalace je automatická. Pokud potřebujete asistenci, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku. V případě potřeby můžeme na místo vyslat technika.
Ano, ale pro každé zařízení je nutné zakoupit licenci.
Ano, pokladnu lze rozšířit o možnost přijímat platby kartou.
Ano, pokud vlastníte terminál PAX model A920Pro nebo A8900.
Ano, pokladnu lze používat i offline. Jakmile se připojíte k internetu, všechny transakce se synchronizují s administrací. Bez připojení k internetu však nelze přijímat platby kartou, pouze hotovostní platby.
Nemáme žádné požadavky na změnu vašeho bankovního účtu ani na minimální obraty.
Neúčtujeme žádné měsíční poplatky, platíte pouze provizi z jednotlivých transakcí.
Platby kartou můžete přijímat buď na telefonu, nebo na platebním terminálu.
Ve většině případů si můžete terminál nainstalovat sami. Platební terminál vám zašleme poštou spolu s instrukcemi k instalaci. Pokud si nejste jisti, můžete se poradit s technikem po telefonu, nebo může technik přijet osobně.
Transakce probíhají online, takže přijímat platby kartou bez připojení k internetu není možné.
Realizované transakce budou připsány na váš účet vedený u jakékoli banky do dvou pracovních dnů (D+2).
Ano, příjem plateb kartou lze propojit i s jinými pokladními systémy. Sdělte nám název systému a my prověříme dostupnost a nastavíme propojení.
Náš hardware je modulární a lze jej přizpůsobit podle vašich požadavků. Zavolejte nám, rádi vám navrhneme řešení přímo na míru.
Mobilní zařízení Android by mělo mít verzi 10 a vyšší, mobilní zařízení iOS by mělo mít verzi 15 a vyšší. Pro aplikaci a její data by mělo být v telefonu k dispozici alespoň 200 MB volného místa.
Platební terminál u nás můžete zakoupit nebo si jej pořídit formou splátek. V obou případech se stanete jeho vlastníkem.