Odpovědi na dotazy,
které Vás nejvíce zajímají

Kompletní pokladna

Jak probíhá instalace a nastavení pokladny v telefonu?

Aplikaci si snadno stáhnete z Google Play nebo App Store. Je navržena tak, aby byla intuitivní a snadno použitelná. Bezplatná verze umožňuje správu až 7 položek. Pokud potřebujete více položek, je nutné upgradovat na placenou verzi.

Jak probíhá instalace a nastavení pokladny v platebním terminálu?

Instalace je automatická. Pokud potřebujete asistenci, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku. V případě potřeby můžeme na místo vyslat technika.

Mohu používat pokladnu na více zařízeních současně?

Ano, ale pro každé zařízení je nutné zakoupit licenci.

Lze propojit pokladnu a příjem plateb kartou?

Ano, pokladnu lze rozšířit o možnost přijímat platby kartou.

Mohu využít vaši pokladnu, když mám svůj platební terminál?

Ano, pokud vlastníte terminál PAX model A920Pro nebo A8900.

Mohu pokladnu používat i bez připojení k internetu?

Ano, pokladnu lze používat i offline. Jakmile se připojíte k internetu, všechny transakce se synchronizují s administrací. Bez připojení k internetu však nelze přijímat platby kartou, pouze hotovostní platby.

Platby kartou

Musím si zřídit nový platební účet nebo plnit minimální obraty?

Nemáme žádné požadavky na změnu vašeho bankovního účtu ani na minimální obraty.

Jaké budou měsíční poplatky za platby kartou?

Neúčtujeme žádné měsíční poplatky, platíte pouze provizi z jednotlivých transakcí.

Na jakém zařízení lze aplikaci pro příjem plateb kartou používat?

Platby kartou můžete přijímat buď na telefonu, nebo na platebním terminálu.

Jak probíhá instalace platebního terminálu?

Ve většině případů si můžete terminál nainstalovat sami. Platební terminál vám zašleme poštou spolu s instrukcemi k instalaci. Pokud si nejste jisti, můžete se poradit s technikem po telefonu, nebo může technik přijet osobně.

Mohu platby kartou přijímat i bez připojení k internetu?

Transakce probíhají online, takže přijímat platby kartou bez připojení k internetu není možné.

Kdy se mi připíšou peníze na účet?

Realizované transakce budou připsány na váš účet vedený u jakékoli banky do dvou pracovních dnů (D+2).

Lze propojit platební terminál pro příjem plateb kartou s pokladním systémem jiného dodavatele?

Ano, příjem plateb kartou lze propojit i s jinými pokladními systémy. Sdělte nám název systému a my prověříme dostupnost a nastavíme propojení.

Hardware

Jaká je vhodná kombinace hardwaru pro jednotlivé typy podniků?

Náš hardware je modulární a lze jej přizpůsobit podle vašich požadavků. Zavolejte nám, rádi vám navrhneme řešení přímo na míru.

Jaké jsou požadavky na telefon pro příjem plateb kartou?

Mobilní zařízení Android by mělo mít verzi 10 a vyšší, mobilní zařízení iOS by mělo mít verzi 15 a vyšší. Pro aplikaci a její data by mělo být v telefonu k dispozici alespoň 200 MB volného místa.

Můžu si terminál pouze pronajmout?

Platební terminál u nás můžete zakoupit nebo si jej pořídit formou splátek. V obou případech se stanete jeho vlastníkem.

Jakou nabízíte technickou podporu?

Jsme vám k dispozici telefonicky nebo osobně, podle vašich potřeb a případných problémů.