Všeobecné obchodní podmínky
našich produktů

Všeobecné obchodní a platební podmínky pokladního systému TAPYGO (dále jen "VOPP")

1. Předmět VOPP

Tyto VOPP stanoví vzájemná práva a povinnosti poskytovatele pokladního systému TAPYGO (dále jen „TAPYGO“) a právnických a podnikajících fyzických osob, které TAPYGO využívají a uzavřeli s poskytovatelem TAPYGO smlouvu o poskytování TAPYGO (dále jen „uživatelé“ nebo každý jednotlivě „uživatel“). Přesná specifikace TAPYGO je uvedena dále v těchto VOPP a na internetovém portálu poskytovatele www.tapygo.cz.

Poskytovatelem TAPYGO je společnost VHJ servis, s.r.o., IČ 26134152, Sedlec 161, 250 65, Sedlec, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C 73201 (dále jen „poskytovatel“).

Kontaktní údaje poskytovatele jsou: tel.: 246 029 849, e-mail: podpora.tapygo@vhjservis.cz (dále jen „poskytovatel“).

Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit znění VOPP. Změnu VOPP poskytovatel zašle nejméně 15 dní před účinností nového znění VOPP uživateli na jeho e-mailovou adresu. V případě, že uživatel se změnou VOPP nesouhlasí, může ve lhůtě 15 dní vypovědět smlouvu s poskytovatelem. V případě, že v této lhůtě uživatel smlouvu nevypoví, platí, že se změnou VOPP souhlasí. Aktuální znění VOPP je k dispozici na internetovém portálu poskytovatele www.tapygo.cz. Poskytovatel vyzývá všechny uživatele k pečlivému prostudování těchto VOPP.

Vytvoření uživatelského účtu v TAPYGO znamená přijetí těchto VOPP uživatelem a současně také uzavření smlouvy o poskytování TAPYGO (dále jen jako „smlouva“). Na základě smlouvy se poskytovatel zavazuje uživateli poskytnout přístup do TAPYGO a případně další související služby, za což se uživatel zavazuje platit uživateli domluvenou cenu.

V případě, že došlo ze strany uživatele k založení účtu v TAPYGO a registraci v TAPYGO, uživatel tím závazně stvrzuje, že se řádně seznámil s těmito VOPP a se zásadami ochrany a zpracování osobních údajů, a že s jejich zněním souhlasí. Pokud uživatel nebude souhlasit s aktualizovaným zněním VOPP, ukončí využívání systému TAPYGO.

2. TAPYGO

„TAPYGO“ je pokladní systém, dostupný na internetovém portálu: https://admin.tapygo.cz/ (část systému pro administraci, dále jen „Admin“) a Android nebo iOS aplikace (část systému pro samotný prodej, dále jen „Pokladna“) vytvořený poskytovatelem. Poskytovatel může TAPYGO dodat i jako tzv. webovou servisu tzn. pokladní systém tak je dostupný pod přihlášením na webovém prohlížeči.

K Adminu se uživatel připojuje ze svého vlastního zařízení (počítač, tablet, mobilní telefon…) prostřednictvím svých přihlašovacích údajů (e-mailová adresa resp. uživatelské jméno a heslo). K Pokladně, která je samostatnou aplikací pro zařízení Android nebo iOS, se uživatel připojuje ze svého vlastního zařízení (telefon, tablet…) nebo prostřednictvím zařízení dodaného poskytovatelem, nebo bankou uživatele, které je pro provoz Pokladny vhodné, prostřednictvím svých přihlašovacích údajů (e-mailová adresa resp. uživatelské jméno a heslo). Pro řádný provoz TAPYGO je nezbytné, aby uživatel disponoval stabilním internetovým připojením pro jednotlivá zařízení, na kterých užívá Admin a Pokladnu.

3. Prohlášení uživatele

Uživatel se zavazuje, že bude TAPYGO a služby poskytovatele využívat výhradně v souladu s právními předpisy a těmito VOPP a pouze za účelem, ke kterému jsou TAPYGO a služby poskytovatele určeny. V případě, že dojde k porušení, plně odpovídá za způsobenou újmu vzniklou v důsledku tohoto porušení a poskytovatel je oprávněn uživateli zrušit jeho uživatelský účet v TAPYGO.

V případě, že při používání TAPYGO dojde k porušení těchto VOPP nebo právních předpisů třetí osobou, kterou uživatel pověřil k užívání TAPYGO, nebo která užívá uživatelský účet, odpovídá uživatel za škodu tímto způsobenou poskytovateli v plné výši.

4. Poskytované služby

Rozsah služeb v rámci poskytování TAPYGO se liší v závislosti na uživatelem zvolené variantě TAPYGO. Jednotlivé varianty TAPYGO jsou uvedeny na internetovém portálu www.tapygo.cz.

5. Účet uživatele

Při registraci do TAPYGO a v uživatelském účtu je uživatel povinen uvést pravdivé, přesné, aktuální a úplné informace o své osobě či subjektu z důvodu dalšího správného fungování systému TAPYGO. V případě změny údajů je uživatel povinen bez zbytečného odkladu údaje v uživatelském účtu aktualizovat.

Uživatel je povinen chránit své heslo i svůj zákaznický účet před zneužitím třetí osobou. Uživatel svou registrací a s ní spojenou akceptací těchto VOPP souhlasí s převzetím veškeré odpovědnosti za činnosti, které nastanou v souvislosti s používáním jeho uživatelského účtu, včetně způsobení újmy v důsledku použití uživatelského účtu.

Uživatel bere na vědomí, že aplikace a uživatelský účet nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

6. Práva a povinnosti uživatele

Uživatel je povinen zdržet se narušování provozu TAPYGO a služeb jím poskytovaných, a to jakýmkoli způsobem, zejména pak pokoušet se o obcházení, narušení nebo prolomení bezpečnostních prvků TAPYGO a zásahu do služeb a obsahu pokladního systému TAPYGO jiným způsobem, než který umožňuje poskytovatel v rámci standardně nabízených služeb.

Uživatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněné užití TAPYGO. Uživatel nesmí žádným způsobem kopírovat, reprodukovat nebo rozmnožovat TAPYGO nebo jeho části a rozšiřovat rozmnoženiny TAPYGO nebo jeho částí. Uživatel nesmí provádět jakékoli úpravy zdrojového kódu TAPYGO, provádět zpětnou analýzu, rekompilaci, převod zdrojového kódu TAPYGO a přistupovat ke zdrojovému kódu TAPYGO nebo umožnit přístup ke zdrojovému kódu TAPYGO třetí osobě.

Uživatel nesmí žádným způsobem napodobovat TAPYGO nebo jeho části a funkcionality.

Uživatel je povinen zacházet s nabitými údaji (zejména osobními údaji zákazníků, zanese-li je do TAPYGO) při výkonu své činnosti tak, aby nebyla ohrožena jejich ztráta či odcizení, k čemuž by měl učinit veškerá dostupná opatření. Například formou zabezpečení pracoviště, zvolení dostatečně silného hesla do uživatelského účtu, proškolení personálu atp.

Uživatel je povinen za užívání TAPYGO a služby poskytovatele platit domluvenou cenu. Uživatel hradí cenu předem na vybrané období 1 kalendářního měsíce nebo 1 kalendářního roku. V případě, že uživatel bude v prodlení s úhradou ceny, je poskytovatel oprávněn omezit provoz Pokladny, a to až do doby, než uživatel uhradí veškeré své splatné závazky vůči poskytovateli. V případě, že uživatel bude v prodlení s platbou o více než 60 dní, je poskytovatel oprávněn uživatelský účet zrušit.

8. Licenční ujednání

Uživatel bere na vědomí, že k veškerému obsahu a TAPYGO, jako jsou mimo jiné veškeré texty, grafika, loga, ikony, obrázky, a dále veškerý software TAPYGO, poskytovatel vykonává autorská majetková práva. Uživatel se dále zavazuje, že se zdrží veškerých zásahů do autorských práv poskytovatele.

Uživatel je akceptací těchto VOPP srozuměn s tím, že mu není založením uživatelského účtu udělena žádná licence, ať již výhradní či nevýhradní k TAPYGO. Uživatel bere na vědomí, že TAPYGO je software as a service (SaaS), a bude mu poskytnut přístup k TAPYGO po dobu trvání smlouvy s poskytovatelem, přičemž tento přístup může uživateli poskytovatel omezit v případech určených v těchto VOPP.

9. Modifikace služeb

Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli modifikovat nebo dočasně či trvale přerušit jednotlivé služby poskytovatele, Sobit Cashdesk, nebo jejich některou část, a to buď na základě předchozího oznámení uživateli, nebo bez tohoto předchozího oznámení.

Uživatel akceptací těchto VOPP souhlasí, že poskytovatel nebude vůči uživateli nebo jakékoli třetí osobě odpovědný za tyto modifikace, přerušení nebo nepokračování služby nebo její části, a to také za všechny skutečnosti, škody nebo ztráty v souvislosti s tím způsobené.

10. Odpovědnost poskytovatele

Poskytovatel neodpovídá za vady TAPYGO, které jsou mimo jeho kontrolu, a to zejména v důsledku chyb nebo problémů na straně uživatele. Poskytovatel neodpovídá za znemožnění či omezení užívání TAPYGO uživatele, způsobené poruchami provozu sítě Internet, jakož i jinými okolnostmi technické povahy, které poskytovatel není schopen ovlivnit nebo jejichž řešení vyžaduje součinnost třetích stran.

Uživatel se registrací do TAPYGO vzdává práva na náhradu škody od poskytovatele způsobenou neúmyslně nebo nikoli z nedbalosti způsobené poskytovatelem porušením jakékoli povinnosti poskytovatele uvedené v těchto VOPP nebo v souvislosti s poskytováním TAPYGO.

11. Záruky

Poskytovatel neposkytuje na své služby a TAPYGO žádné záruky spočívající mimo jiné ve splnění požadavků uživatele, nepřerušení služeb poskytovatele, dále na bezplatnost, včasnost a zajištění služeb poskytovatele nebo splněná očekávání uživatele.

Uživatel sám nese odpovědnost za získání a udržování spolehlivého připojení k internetu a poskytovatel není odpovědný za vady tohoto připojení či neschopnost uživatele číst obsah internetového portálu TAPYGO či dalších služeb poskytovatele.

Poskytovatel neručí za dostupnost a provoz TAPYGO, internetového portálu TAPYGO a služeb poskytovatele, zejména pak z důvodů případných výpadků způsobených hardwarovými či softwarovými závadami serveru třetí strany, jež není majetkem poskytovatele, problémy s obsluhou serveru ani jakýmikoli externími vlivy či výpadky.

Poskytovatel neručí za správnost informací a dat předávaných třetím stranám. Data plynoucí od poskytovatele ke třetí straně by měl uživatel před dalším použitím zkontrolovat.

12. Právo kontroly poskytovatele, zda jsou dodržovány VOPP

Poskytovatel má právo, kontrolovat, zda je TAPYGO a jím poskytované služby poskytovány a využívány v souladu s těmito VOPP a s platnými právními předpisy.

V případě, že poskytovatel shledá jakýkoli obsah TAPYGO nebo jím poskytovaných služeb jako porušující VOPP nebo platné právní předpisy, je oprávněn k odstranění toho obsahu, který dle vlastního uvážení poskytovatel shledá jako nevyhovující.

Poskytovatel je oprávněn omezit přístup k uživatelskému účtu nebo zrušit uživatelský účet a vypovědět smlouvu bez výpovědní doby v případě, že uživatel bude užívat TAPYGO v rozporu s jeho účelem, bude porušovat tyto VOPP nebo právní předpisy.

13. Ukončení obchodního vztahu mezi poskytovatelem a uživatelem

V případě, že poskytovatel na základě své úvahy zjistí, že došlo ze strany uživatele k porušení VOPP nebo právních předpisů, je poskytovatel oprávněn bez dalších závazků omezit přístup k uživatelskému účtu nebo uživatelský smazat a je také oprávněn zamezit uživateli využívání veškerých služeb poskytovatele.

Poskytovatel může svá práva, případně škody způsobené nedodržením uvedených VOPP, vymáhat soudní nebo mimosoudní cestou.

14. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje svých uživatelů a jejich klientů podle Zásad ochrany osobních údajů.

V případě, že uživatel ukládá osobní údaje třetích osob do TAPYGO, řídí se vzájemná práva a povinnosti ustanoveními uvedenými v příloze č. 1 těchto VOPP.

15. Zabezpečení přihlašování

Přihlášení k uživatelskému účtu je prováděno přes šifrovaný protokol HTTPS, který je podepsán ověřenou autoritou. Přihlášení je chráněno proti tzv. dictionary a brute force útokům. Možné je zapnout 2-FA (dvoufaktorovou autentizaci).

16. Šifrování hesla

Veškerá hesla jsou do databáze ukládána v zašifrované podobě.

17. Zálohování

Veškerá data v TAPYGO jsou každou hodinu zálohována na externí počítače a veškeré zálohy jsou také prováděny přes šifrovaný protokol. Poskytovatel udržuje zálohy dat uložených v Sobit Cashdesk po dobu 60 dnů.

18. Platební podmínky

Ceny jednotlivých variant a jejich předplatného jsou určovány poskytovatelem a uvedeny v ceníku služeb zde. Uživatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn ceník jednostranně změnit. Na změny ceníku bude uživatel poskytovatelem předem upozorněn prostřednictvím systému TAPYGO a prostřednictvím e-mailové zprávy.

Akceptací těchto VOPP uživatel souhlasí s tím, že v případě, že uživatel uhradí cenu Sobit Casdesk a služeb poskytovatele předem za uživatelem zvolené období při registraci, a to buď na 1 kalendářní měsíc, nebo 1 kalendářní rok. V případe, že v tomto období bude ukončeno poskytování TAPYGO a služeb poskytovatele, poskytovatel není povinen uživateli vrátit tuto částku, ani její poměrnou část.

Platební pokyny pro úhradu ceny TAPYGO a služeb poskytovatele zašle poskytovatel uživateli.

19. Platební metody

Systém TAPYGO v sobě integruje platební systém online platební brány, které zprostředkovávají následující platby:

  • Comgate platební brána:
    • platba platební kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro),
    • online platební tlačítka
    • standardní bankovní převod,
    • Google Pay a Apple Pay,

20. Reklamace

Poskytovatel se zavazuje případné reklamace posuzovat objektivně a individuálně v souvislosti s danou situací a reklamovanou skutečností. Poskytovatel posoudí reklamaci uživatele v souladu s platnými právními předpisy.

Reklamace je možné řešit prostřednictvím e-mailové adresy podpora.tapygo@vhjservis.cz. Reklamační stanovisko bude uživateli sděleno písemnou formou na jeho e-mailovou adresu v přiměřené lhůtě.

21. Ukončení užívání SobitCashdesk

Uživatel může vypovědět smlouvu bez udání důvodu zasláním výpovědi na e-mailovou adresu podpora.tapygo@vhjservis.cz. Poskytovatel následně zajistí smazání uživatelského účtu.

22. Smazání účtu

Ke smazání uživatelského účtu dojde v případě nečinnosti (neaktivity v něm). Pokud se alespoň jeden z uživatelů k uživatelskému účtu nepřihlásí déle než 12 měsíců, o této skutečnosti bude odeslána e-mailová notifikace na e-mailovou adresu uživatele. Pokud se v dalších 60 dnech nedojde k přihlášení k uživatelskému účtu alespoň jedním uživatelem, uživatelský účet bude automaticky smazán.

Zrušením uživatelského účtu poskytovatelem dochází k výpovědi smlouvy ze strany poskytovatele bez výpovědní doby.

23. Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený touto smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se vztah řídí českým právem. K projednání sporů vyplývajících z této smlouvy je příslušný obecný soud poskytovatele.

Uživatel bere na vědomí, že TAPYGO je určen výhradně pro podnikatele. V případě, že si uživatelský účet založí osoba v postavení spotřebitele, poskytovatel její uživatelský účet bez zbytečného odkladu zruší.

Je-li některé ustanovení těchto VOPP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení se nedotýká platnosti ostatních ustanovení.

Na smlouvu a tyto VOPP se nepoužijí ustanovení § 2389a až § 2389u zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Uživatel uzavřením smlouvy přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Práva a povinnosti ze smlouvy je uživatel oprávněn postoupit na třetí osobu výhradně s předchozím souhlasem poskytovatele. Práva a povinnosti ze smlouvy je poskytovatel oprávněn postoupit na třetí osobu i bez předchozího souhlasu uživatele.

Poskytovatel a uživatel si mohou vzájemně doručovat písemnosti v souvislosti se smlouvou prostřednictvím elektronické pošty (emailu). Poskytovatel doručuje uživateli na e-mailovou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu. Uživatel doručuje poskytovateli na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

Tyto VOPP nabývají účinnosti dnem: 1.8.2025

PŘÍLOHA Č. 1: ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ ULOŽENÝCH DO TAPYGO

Uživatel bere na vědomí, že v případě, že uživatel bude vkládat do TAPYGO osobní údaje třetích osob (dále jen „Osobní údaje“), budou tyto osobní údaje zpracovávány poskytovatelem v souladu s touto přílohou VOPP. Při zpracování Osobních údajů vystupuje uživatel jako správce osobních údajů a poskytovatel jako zpracovatel osobních údajů.

Zpracováním Osobních údajů se ve smyslu těchto VOPP rozumí zejména jejich shromažďování, ukládání na nosiče informací, používání, třídění nebo kombinování, blokování a likvidace s využitím manuálních a automatizovaných prostředků v rozsahu nezbytném pro řádné užívání TAPYGO.

Osobní údaje budou poskytovatelem zpracovávány v rozsahu, ve kterém mu budou poskytnuty uživatelem. Účelem zpracování Osobních údajů je řádné poskytování služeb poskytovatele a TAPYGO.

Osobní údaje budou poskytovány po dobu trvání smlouvy. Ukončením smlouvy nezanikají povinnosti poskytovatele týkající se bezpečnosti a ochrany Osobních údajů až do okamžiku jejich protokolární úplné likvidace či protokolárnímu předání jinému zpracovateli osobních údajů.

Smluvní strany sjednávají, že zpracování Osobních údajů na základě smlouvy bude bezplatné. Tím není dotčen nárok poskytovatele na úhradu ceny za užívání TAPYGO a služeb poskytovatele.

Uživatel, jakožto správce osobních údajů, je při plnění smlouvy povinen:

  • zajistit, že Osobní údaje budou zpracovány vždy v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále „Nařízení“) a příslušnými právními předpisy, že tyto údaje budou aktuální, přesné a pravdivé, jakož i to, že tyto údaje budou odpovídat stanovenému účelu zpracování;
  • zajistit sdělení příslušných informací subjektům údajů, aby jejich osobní údaje mohly být řádně předány poskytovateli; uživatel závazně prohlašuje, že pro veškeré osobní údaje, které předá poskytovateli, má zajištěna příslušná oprávnění ke zpracování a k jejich předání;
  • přijmout vhodná opatření, aby poskytl subjektům údajů stručným, transparentním, srozumitelným a snadno přístupným způsobem za použití jasných a jednoduchých jazykových prostředků veškeré informace a učinil veškerá sdělení požadovaná Nařízením a příslušnými právními předpisy.

Poskytovatel, jakožto zpracovatel osobních údajů, je při plnění smlouvy povinen:

  • nezapojit do zpracování Osobních údajů žádného dalšího zpracovatele bez předchozího konkrétního nebo obecného písemného souhlasu uživatele; uživatel a poskytovatel sjednávají, že poskytovatel je oprávněn do zpracování Osobních údajů zapojit jako další zpracovatele své subdodavatele, které sjedná pro poskytování TAPYGO a dalších služeb poskytovatele;
  • zpracovávat Osobní údaje pouze na základě doložených pokynů uživatele, včetně otázek předání Osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci;
  • zohledňovat povahu zpracování Osobních údajů a být uživateli nápomocen pro splnění povinnosti uživatele reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů, jakož i pro splnění dalších povinností ve smyslu Nařízení;
  • zajistit, aby systémy pro automatizovaná zpracování Osobních údajů používaly pouze oprávněné osoby, které budou mít přístup pouze k osobním údajům odpovídajícím oprávnění těchto osob, a to na základě zvláštních uživatelských oprávnění zřízených výlučně pro tyto osoby;
  • zajistit, že jeho zaměstnanci a subdodavatelé budou zpracovávat Osobní údaje pouze za podmínek a v rozsahu poskytovatelem stanoveném a odpovídajícím účelu smlouvy;
  • po skončení smlouvy protokolárně odevzdat uživateli nebo nově pověřenému zpracovateli všechny Osobní údaje zpracované po dobu trvání smlouvy, s výjimkou Osobních údajů, které je poskytovatel povinen zpracovávat na základě zákona případě jiného oprávněného právního titulu.

Poskytovatel a uživatel jsou při plnění smlouvy povinni:

  • zavést technická, organizační, personální a jiná vhodná opatření ve smyslu Nařízení, aby zajistili a byli schopni kdykoliv doložit, že zpracování Osobních údajů je prováděno v souladu s Nařízením a příslušnými právními předpisy tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k Osobním údajům a k datovým nosičům, které tyto údaje obsahují, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití, a tato opatření podle potřeby průběžné revidovat a aktualizovat;
  • vést a průběžné revidovat a aktualizovat záznamy o činnostech zpracování Osobních údajů ve smyslu Článku 30 Nařízení;
  • řádně a včas ohlašovat případná porušení bezpečnosti Osobních údajů Úřadu pro ochranu osobních údajů a spolupracovat s tímto úřadem v nezbytném rozsahu;
  • navzájem se informovat o všech okolnostech významných pro plnění předmětu smlouvy souvisejících se zpracováním Osobních údaji;
  • zachovávat mlčenlivost o Osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Osobních údajů, a to i po skončení smlouvy;
  • postupovat v souladu s dalšími požadavky Nařízení a příslušnými právními předpisy, zejména dodržovat obecné zásady zpracování osobních údajů, plnit své informační povinnosti, nepředávat Osobní údaje třetím osobám bez potřebného oprávnění, respektovat práva subjektů údajů a poskytovat se v této souvislosti vzájemnou součinnost.

Platební brána

Poskytovatel platební brány je společnost Comgate, a.s.

Užitečné odkazy:

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267